16 Aralık 2013 Pazartesi

Çizme ve botların en güzelleri :)


Birbirinden şık çizme ve botlar. Hepsini istiyorum, hepsi çok güzel. :))) Elbise,etek, tayt ve dar paça pantolonlarla çizmelerinizi kombinleyebilirsiniz. İster kısa ceket , ister uzun manto ile  de kullanabilirsiniz. 
Çünkü çizmeler her kıyafetle kombinlenebiliyor. Çizme de topuklu olanları tercih etmiyorum, rahatsız olduğu için. Topukluları botlara daha çok yakıştırıyorum. Her daim benim tercihim düz taban çizmelerden yana... İndirim zamanı bir-iki çizme almakta fayda var diye görüyorum :)



































2 yorum:

  1. Hepside çok güzel..Çocuk olunca öncelik hep o oluyor,o na alırken acımıyorum ama kendime alırken on kere düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Evet :) bütün çocuğu olan arkadaşlarım aynı eyi söylüyor.' Dışarıya çıktığımda ona birşey almadan duramıyorum' :)))

    YanıtlaSil